E46Fanatics

E46Fanatics (http://forum.e46fanatics.com/index.php)
-   Complete Cars (http://forum.e46fanatics.com/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Ebay Link, No Reserve 34,999 (http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=330951)

jfischetti 01-24-2006 07:53 AM

Ebay Link, No Reserve 34,999
 
03, M3, SMG 36K miles...
check it out!

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/03-M3...QQcmdZViewItem

ProV1 01-24-2006 08:44 AM

goodluck with the sale! you have awesome ebay rating, so hopefully you'll get lots of bids. i'd be careful w/ the sale tho, i've seen my share of scammers, fake bidders & flatout loco buyers on ebay. :thumbup:

jfischetti 01-24-2006 08:50 AM

Thanks for the heads up, I never sold a car on ebay, just other stuff.

ProV1 01-24-2006 09:20 AM

yeah expect to see a bunch of emails from nigeria & indonesia for the next few days :lmao:

jfischetti 01-24-2006 10:00 AM

I love emails from nigeria...

kdjohn72 01-24-2006 10:13 AM

Nice car....I would bid if I could get rid of my 01 330ci. Im in upstate NY....anyone for a trade????

jfischetti 01-24-2006 10:29 AM

Just got a 330ci zhp, sorry!

redbimmer 01-24-2006 11:21 AM

damn If it was at 33K i would come pick it up in a sec. unfortunately im extending myself at that

bengwie 02-03-2006 02:32 PM

Quote:

Originally Posted by ProV1
yeah expect to see a bunch of emails from nigeria & indonesia for the next few days :lmao:

Not really, I sold my 03 330i from ebay and only serious buyers called or emailed me. Not like in this sale forum, there are so many bull$hit talks.

Marknoir 02-03-2006 05:14 PM

M3
 
just missed your auction by THIS MUCH! Pls let me know if it doesn't go thru, I'm in Brooklyn. Rgds, M:thumbup:

ProV1 02-03-2006 05:36 PM

Quote:

Originally Posted by jfischetti
03, M3, SMG 36K miles...
check it out!

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/03-M3...QQcmdZViewItem


looks like u got a buyer - congrats!! :clap:

330iyudio 02-03-2006 05:49 PM

Quote:

Originally Posted by ProV1
yeah expect to see a bunch of emails from nigeria & indonesia for the next few days :lmao:

whats wrong with indonesia people,*****?
watch ur f***ing mouth

330iyudio 02-03-2006 05:52 PM

Quote:

Originally Posted by bengwie
Not really, I sold my 03 330i from ebay and only serious buyers called or emailed me. Not like in this sale forum, there are so many bull$hit talks.

yea right..this forum is full of $hit
to much talks

nikkeiS2K 02-03-2006 07:24 PM

^ Wow, calm down soldier.

ProV1 02-03-2006 08:47 PM

Quote:

Originally Posted by 330iyudio
whats wrong with indonesia people,*****?
watch ur f***ing mouth


hahah indo b1tches can get so sensitive!! :lmao: :lmao:

stapler12345 02-04-2006 07:26 PM

Quote:

Originally Posted by ProV1
yeah expect to see a bunch of emails from nigeria & indonesia for the next few days :lmao:

the best ones are the ones that say "this isn't a scam":lmao:

Nt_loader 02-06-2006 12:39 AM

Has this car been sold?

ejc2008 02-06-2006 04:27 AM

no he didnt sell it - the buyer backed out

jfischetti 02-06-2006 07:27 AM

Nope, still available...

ProV1 02-06-2006 08:07 AM

Quote:

Originally Posted by ejc2008
no he didnt sell it - the buyer backed out


wow that sux.. i thought if you bid and win the auction, you have to buy it..


All times are GMT -5. The time now is 11:14 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
(c) 1999 - 2011 performanceIX Inc - privacy policy - terms of use