E46Fanatics

E46Fanatics (http://forum.e46fanatics.com/index.php)
-   Food Talk (http://forum.e46fanatics.com/forumdisplay.php?f=100)
-   -   Are pulled pork sandwiches good? (http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=613817)

Coldintake 10-05-2008 01:49 PM

Are pulled pork sandwiches good?
 
I can't remember if i've ever had one. Lunch is just a couple hours away and I want something good. There is a local BBQ restaurant that has great food, but I don't know what I want. Is pulled pork good? Should I just order ribs?

werc1 10-05-2008 01:51 PM

pulled pork is awesome, when its spicy even better

Gucki83 10-05-2008 01:52 PM

:eek:

goofy10 10-05-2008 01:53 PM

The only pork I can tolerate is baby back ribs.. :drool: The BBQ sauce has to be excellent though.

Where is this place and is it worth going to? Are you in Glendale?

Fisch330ciTopasBlau 10-05-2008 01:56 PM

Should be good as long as it's moist prior to the sauce being added.

jbcritch 10-05-2008 01:56 PM

Pulled pork FTMFW....:drool::thumbsup:

Best way to eat BBQ. Get it "memphis style" - that is, put some cole slaw on top of the pork, add top bun, then eat....:drool::drool::bow:

russ330 10-05-2008 01:58 PM

Does a bear sh!t in the woods?

FloridaE46 10-05-2008 01:59 PM

wow.... i thought pulled pork sandwiches where a staple in everyones life.... guess things are different on the dark side

FloridaE46 10-05-2008 01:59 PM

Quote:

Originally Posted by russ330 (Post 8636374)
Does a bear sh!t in the woods?

is a pigs ass pork?

Coldintake 10-05-2008 01:59 PM

Quote:

Originally Posted by goofy10 (Post 8636349)
The only pork I can tolerate is baby back ribs.. :drool: The BBQ sauce has to be excellent though.

Where is this place and is it worth going to? Are you in Glendale?

Likewise man.. I can't stand pork tenderloin :puke: That's why i'm kinda iffy on pulled pork.

I'm in glendale now.. but I need to swing by long beach so I can either go to lucille's down there or zekes up here.

I believe both places serve pulled pork 'memphis style'

Coldintake 10-05-2008 02:01 PM

Quote:

Originally Posted by russ330 (Post 8636374)
Does a bear sh!t in the woods?

I think a better question is does jonjon lock threads? :rofl:
Whatup Russ.. i bet you guys have some crazy bbq in your area.

'busa 10-05-2008 02:01 PM

Quote:

Originally Posted by russ330 (Post 8636374)
Does a bear sh!t in the woods?

http://ettf.net/wp-content/uploads/2.../bear-crap.jpg

Coldintake 10-05-2008 02:02 PM

Quote:

Originally Posted by FloridaE46 (Post 8636376)
wow.... i thought pulled pork sandwiches where a staple in everyones life.... guess things are different on the dark side

Not too many good BBQ places here in LA. You need to be select about where you go because goin somewhere that's bad will scar you.
We have amazing restaurants here.. but not alot of soul food/BBQ style places.

jbcritch 10-05-2008 02:09 PM

Quote:

Originally Posted by Coldintake (Post 8636380)
Likewise man.. I can't stand pork tenderloin :puke: That's why i'm kinda iffy on pulled pork.

Hmmmm....most places I know make pulled pork out of the shoulder. :hmm: The tenderloin generally isnt thick enough to cook long enough and remain moist to pull like a shoulder. I am not a fan of tenderloin or briskett either...but love me some pulled shoulder...:drool:

russ330 10-05-2008 02:09 PM

Quote:

Originally Posted by Coldintake (Post 8636386)
I think a better question is does jonjon lock threads? :rofl:

LOL, we have a quota system we have to keep up with. :lmao:

Quote:

Originally Posted by Coldintake (Post 8636386)
Whatup Russ.. i bet you guys have some crazy bbq in your area.

What's goin' on :hi: I'm chillin' at home after being on the road for about the past two months. Amazing how much you miss just being about to sit on your own couch and watch football in HD wearing nothing but boxers.

As for the BBQ, yeah there's a real nice spot about 20-30 minutes away. There used to be a pretty good one much closer, but hurricane Katrina took that place out. *Sigh*

goofy10 10-05-2008 02:09 PM

Quote:

Originally Posted by Coldintake (Post 8636380)
Likewise man.. I can't stand pork tenderloin :puke: That's why i'm kinda iffy on pulled pork.

I'm in glendale now.. but I need to swing by long beach so I can either go to lucille's down there or zekes up here.

I believe both places serve pulled pork 'memphis style'

Just go grab some kuhnaatz mees and haav from Old Fashion Deli or wherever and xorovatz it yourself with some lavash. :drool: :drool:

Driving all the way to Long Beach for pork is not something I would do. Lucille's is tempting though. :drool:

Coldintake 10-05-2008 02:27 PM

Haha.. Nice fellas..
Russ: Sucks to hear about that BBQ place..
Goof: I need to head down to Long beach anyways, so that's why i'd go to lucilles. Otherwise helllll no.

chivo328 10-05-2008 02:28 PM

Quote:

Originally Posted by Coldintake (Post 8636380)
but I need to swing by long beach so I can either go to lucille's down there or zekes up here.

If you end up in Long Beach scrap Lucille's nasty chain style BBQ and pop into Johnny Reb's, you'll never go back into Lucille's again.

JTLaz 10-05-2008 02:44 PM

sonny's pulled pork sandwiches are the shiz!

wasp9166 10-05-2008 02:47 PM

are the kennedys gunshy?


All times are GMT -5. The time now is 01:06 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
(c) 1999 - 2011 performanceIX Inc - privacy policy - terms of use