E46Fanatics

E46Fanatics (http://forum.e46fanatics.com/index.php)
-   NY / NJ / CT (http://forum.e46fanatics.com/forumdisplay.php?f=54)
-   -   NY/NJ/CT Chat Thread :) (http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=624403)

MARiSA 11-12-2008 11:43 PM

NY/NJ/CT Chat Thread :)
 
lets stop cluttering the other threads and talk in here. i know there was one of these but heres another :thumbsup:

nypeder 11-12-2008 11:43 PM

1st

nypeder 11-12-2008 11:44 PM

in before dan, josh, brian and jorge

Fatal Flash 11-12-2008 11:44 PM

someone sticky this...about time i was too lazy to make one

tell me how u like the syrup if it works for you, i just took it im out for the nite..............hollaaaa



*edit* mike ur an ass haha

nypeder 11-12-2008 11:45 PM

Quote:

Originally Posted by Fatal Flash (Post 8881240)
someone sticky this...about time i was too lazy to make one

tell me how u like the syrup if it works for you, i just took it im out for the nite..............hollaaaa



*edit* mike ur an ass haha

:craig:

nypeder 11-12-2008 11:45 PM

in before the sticky

MARiSA 11-12-2008 11:46 PM

Quote:

Originally Posted by Fatal Flash (Post 8881240)
someone sticky this...about time i was too lazy to make one

tell me how u like the syrup if it works for you, i just took it im out for the nite..............hollaaaa



*edit* mike ur an ass haha

should i take it now? im afraid i wont wake up in the morning

nypeder 11-12-2008 11:47 PM

going in early tomorrow for office hours :(

Fatal Flash 11-12-2008 11:48 PM

this isn't a sedative lmao its just strong... im like a tiny bit loopy right now it doesn't really attack you it just makes u feel a bit tired..the feeling lasts for like 30 mins thats it, and its not super crazy. its like medicine for cough, fever, congestion, etc. everything we have...it aint nyquil

Fastbucks8 11-12-2008 11:50 PM

U guys r posting already? lol
we juss saw each other like 10 min ago.. damn thats some dedication haha

Fatal Flash 11-12-2008 11:50 PM

^ get a sig

nypeder 11-12-2008 11:51 PM

Quote:

Originally Posted by Fastbucks8 (Post 8881289)
U guys r posting already? lol
we juss saw each other like 10 min ago.. damn thats some dedication haha

dedication? see the e90post chat thread(s)

MARiSA 11-12-2008 11:51 PM

Quote:

Originally Posted by Fatal Flash (Post 8881274)
this isn't a sedative lmao its just strong... im like a tiny bit loopy right now it doesn't really attack you it just makes u feel a bit tired..the feeling lasts for like 30 mins thats it, and its not super crazy. its like medicine for cough, fever, congestion, etc. everything we have...it aint nyquil

lol okay im gonna go get cinnamon twists at taco bell first before i take it though cuz i dont wanna drive on this **** hahaha

Fatal Flash 11-12-2008 11:52 PM

so gross i feel horrible from all those munchkins never again. and this coffee has me WIRED but im so drowsy

Jelly335 11-12-2008 11:53 PM

coffee suckz!!!!

MARiSA 11-12-2008 11:53 PM

mmm coffeeeee <3

nypeder 11-12-2008 11:58 PM

Quote:

Originally Posted by JELBMW330I (Post 8881325)
coffee suckz!!!!

http://www.e90post.com/forums/images/smilies/word.gif

Fatal Flash 11-13-2008 12:00 AM

yo jel when you comin back up here?? im going to florida first week of Jan..i'll be in tampa with my boy


yo mike imma teach you stick for 50 bucks a lesson (20 mins...) and i'll have you driving within 10

Jelly335 11-13-2008 12:00 AM

hows ny weather? i miss it alittle. i ll be back in the spring with my car.hopefully have the mods i want done by then:4ngie:

nypeder 11-13-2008 12:01 AM

ight im going to sleep. 630 wake up + traffic ftl


All times are GMT -5. The time now is 03:59 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
(c) 1999 - 2011 performanceIX Inc - privacy policy - terms of use