E46 BMW Social Directory E46 FAQ 3-Series Discussion Forums BMW Photo Gallery BMW 3-Series Technical Information E46 Fanatics - The Ultimate BMW Resource BMW Vendors General E46 Forum The Tire Rack's Tire Wheel Forum Forced Induction Forum The Off-Topic The E46 BMW Showroom For Sale, For Trade or Wanting to Buy

Welcome to the E46Fanatics forums. E46Fanatics is the premiere website for BMW 3 series owners around the world with interactive forums, a geographical enthusiast directory, photo galleries, and technical information for BMW enthusiasts.

You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   E46Fanatics > Search Forums

You searched for the keyword(s):
Your search results are listed below. If you did not find the answer you were looking for, please try searching again. Make sure that you are searching the entire site and not a specific forum. If you cannot find the answer to your question, create a new discussion topic in the appropriate BMW related or Off-Topic section.

Showing results 1 to 25 of 988
Search took 2.66 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: BBBoy323i
Forum: General E46 Forum 08-06-2014, 05:15 PM
Replies: 57
Views: 1,825
Posted By BBBoy323i
Actually I got a lot of help from my dealer...

Actually I got a lot of help from my dealer friend. We used the BMW dealer tech network, which is only available to employees of BMW. There is a DIY somewhere, if you look in my thread I believe...
Forum: General E46 Forum 08-05-2014, 03:57 PM
Replies: 57
Views: 1,825
Posted By BBBoy323i
Yeah it was the evaporator. If u can hear the...

Yeah it was the evaporator. If u can hear the engine whine then you are really low on refrigerant. Also is the passenger side vents hotter than the drivers side vents? If so it's the evaporator and...
Forum: Complete Cars 08-02-2014, 04:28 PM
Replies: 67
Views: 10,402
Posted By BBBoy323i
I wish I could bring this back to its native...

I wish I could bring this back to its native Hawaii, and do an engine swap on my 323i :D
Forum: Parting Out 08-01-2014, 05:57 PM
Replies: 47
Views: 2,602
Posted By BBBoy323i
Wish u had mirrors for sale. I wanna get rid of...

Wish u had mirrors for sale. I wanna get rid of the elephant ears haha


Sent from BimmerApp mobile app
Forum: Parting Out 07-31-2014, 07:17 PM
Replies: 47
Views: 2,602
Posted By BBBoy323i
Ugh, I'm so bad...returned the Audi A3, hope you...

Ugh, I'm so bad...returned the Audi A3, hope you have some items left :)
Forum: General E46 Forum 07-30-2014, 02:02 PM
Replies: 1,230
Views: 135,808
Posted By BBBoy323i
Aww no, I bet you're gonna miss the e46. I...

Aww no, I bet you're gonna miss the e46. I decided to return the Audi A3 and keep my bimmer :D happy cuz I just polished the hell outta it and took out the scratch marks :pimpin:
Forum: The Showroom 07-30-2014, 02:00 PM
Replies: 53
Views: 5,369
Posted By BBBoy323i
Can't see your pic

Can't see your pic
Forum: The Showroom 07-30-2014, 03:10 AM
Replies: 53
Views: 5,369
Posted By BBBoy323i
Nevermind, Audi A3 wasn't right for me...keeping...

Nevermind, Audi A3 wasn't right for me...keeping ye ol bimmer
Forum: General Off-Topic 07-27-2014, 10:56 AM
Replies: 6,628
Views: 665,786
Posted By BBBoy323i
What do you think about the porsche design...

What do you think about the porsche design "racing patrick dempsey team" limited ed watch for 6.9k?
Forum: The Showroom 07-27-2014, 10:55 AM
Replies: 53
Views: 5,369
Posted By BBBoy323i
More pics

More pics
Forum: The Showroom 07-27-2014, 10:52 AM
Replies: 53
Views: 5,369
Posted By BBBoy323i
Yes it did and will go to a good home, I promise

Yes it did and will go to a good home, I promise
Forum: General E46 Forum 07-26-2014, 08:24 PM
Replies: 1,230
Views: 135,808
Posted By BBBoy323i
Big progress update...out with the old bimmer, in...

Big progress update...out with the old bimmer, in with the new audi
Forum: The Showroom 07-26-2014, 08:18 PM
Replies: 53
Views: 5,369
Posted By BBBoy323i
Bump! Car is tentatively for sale

Bump! Car is tentatively for sale
Forum: Parting Out 07-26-2014, 08:16 PM
Replies: 8
Views: 447
Posted By BBBoy323i
Pedals come with the hardware/screws...never...

Pedals come with the hardware/screws...never installed or opened btw
Forum: General E46 Forum 07-26-2014, 04:28 AM
Replies: 29,212
Views: 2,201,969
Posted By BBBoy323i
Detailed, gonna sell it Sent from...

Detailed, gonna sell it


Sent from BimmerApp mobile app
Forum: General E46 Forum 07-25-2014, 12:41 PM
Replies: 29,212
Views: 2,201,969
Posted By BBBoy323i
Parting out parts I don't need

Parting out parts I don't need
Forum: Parting Out 07-25-2014, 12:38 PM
Replies: 8
Views: 447
Posted By BBBoy323i
Modded e46 sedan part out will ship

Modded e46 sedan part out
Things you see
-Streetedge coils
-BMW performance pedals
-Preface wood shift knob and surround
-Metal coolant hose
-Power Steering hose
-Original damages kidneys...
Forum: Parting Out 07-25-2014, 12:14 PM
Replies: 47
Views: 2,602
Posted By BBBoy323i
Actually I don't need anything anymore, dom lol

Actually I don't need anything anymore, dom lol
Forum: General E46 Forum 07-25-2014, 12:13 PM
Replies: 29,212
Views: 2,201,969
Posted By BBBoy323i
Since you asked, you shall receive...

Since you asked, you shall receive https://www.facebook.com/photo.php?fbid=840723289276921&set=a.156387197710537.35291.100000177730595&type=1&theater
Forum: General E46 Forum 07-25-2014, 05:42 AM
Replies: 29,212
Views: 2,201,969
Posted By BBBoy323i
My buddy, her e46 m3 is on pint! ...

My buddy, her e46 m3 is on pint!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=830460080303242&set=a.422020824480505.117139.100000177730595&type=1&theater
Forum: General E46 Forum 07-24-2014, 09:43 PM
Replies: 4
Views: 230
Posted By BBBoy323i
There was a person who did this but idk what his...

There was a person who did this but idk what his name was

I do custom vinyl but not stickers
Forum: General E46 Forum 07-24-2014, 05:43 PM
Replies: 4
Views: 230
Posted By BBBoy323i
Custom made stickers

Anyone has a contact for custom made stickers? It doesn't matter where they're located, just do a good job! Thanks guys
Forum: The Showroom 07-24-2014, 05:20 PM
Replies: 53
Views: 5,369
Posted By BBBoy323i
Got her a buddy

Got her a buddy
Forum: Parting Out 07-24-2014, 01:24 PM
Replies: 47
Views: 2,602
Posted By BBBoy323i
Bump yo

Bump yo
Forum: General E46 Forum 07-24-2014, 01:22 PM
Replies: 29,212
Views: 2,201,969
Posted By BBBoy323i
Got her a friend 2007 audi a3 s line

Got her a friend
2007 audi a3 s line
Showing results 1 to 25 of 988


 

All times are GMT -5. The time now is 02:08 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
(c) 1999 - 2011 performanceIX Inc - privacy policy - terms of use