E46 BMW Social Directory E46 FAQ 3-Series Discussion Forums BMW Photo Gallery BMW 3-Series Technical Information E46 Fanatics - The Ultimate BMW Resource BMW Vendors General E46 Forum The Tire Rack's Tire Wheel Forum Forced Induction Forum The Off-Topic The E46 BMW Showroom For Sale, For Trade or Wanting to Buy

Welcome to the E46Fanatics forums. E46Fanatics is the premiere website for BMW 3 series owners around the world with interactive forums, a geographical enthusiast directory, photo galleries, and technical information for BMW enthusiasts.

You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   E46Fanatics > Search Forums

You searched for the keyword(s):
Your search results are listed below. If you did not find the answer you were looking for, please try searching again. Make sure that you are searching the entire site and not a specific forum. If you cannot find the answer to your question, create a new discussion topic in the appropriate BMW related or Off-Topic section.

Showing results 1 to 25 of 51
Search took 0.75 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: mamasaid325CI
Forum: General Off-Topic 05-25-2005, 11:00 PM
Replies: 41
Views: 1,358
Posted By mamasaid325CI
i would have to agree :werd: but i think it...

i would have to agree :werd:

but i think it depends on the girl cause i would never bring up the situation cause that's just weird...but my friend right now kinda sorta brought it up and it just...
Forum: General E46 Forum 05-11-2005, 08:00 PM
Replies: 70
Views: 2,967
Posted By mamasaid325CI
nope sorry...i wasn't beaten with the modding...

nope sorry...i wasn't beaten with the modding stick so i didn't really do that much to my car...if anything, i only installed a universal garage opener and hooked up my ipod to my car..but that's...
Forum: General E46 Forum 05-11-2005, 12:47 PM
Replies: 70
Views: 2,967
Posted By mamasaid325CI
i understand where you're coming from..it's just...

i understand where you're coming from..it's just the way you presented your first comment which offended me...i'm sure my thinking might change when i reach your age but at this point in my life,...
Forum: General E46 Forum 05-11-2005, 12:45 PM
Replies: 70
Views: 2,967
Posted By mamasaid325CI
i'm turning 23 in 3 weeks. :woot:

i'm turning 23 in 3 weeks. :woot:
Forum: General E46 Forum 05-11-2005, 12:17 PM
Replies: 70
Views: 2,967
Posted By mamasaid325CI
and no...i wasn't talking on the phone..

and no...i wasn't talking on the phone..
Forum: General E46 Forum 05-11-2005, 12:16 PM
Replies: 70
Views: 2,967
Posted By mamasaid325CI
okay, CURT, so basically in reply to everything...

okay, CURT, so basically in reply to everything that you've said...yes, it was technically my fault because i rear-ended her...and no, just because i talked about my car and not the other party DOES...
Forum: General E46 Forum 05-10-2005, 11:10 PM
Replies: 70
Views: 2,967
Posted By mamasaid325CI
yeah i didn't think the airbags were that hot...

yeah i didn't think the airbags were that hot either...even my friend was surprised when he saw it...luckily i was holding it down near the bottom of the steering wheel...supposedly if my hands were...
Forum: General E46 Forum 05-10-2005, 11:03 PM
Replies: 70
Views: 2,967
Posted By mamasaid325CI
okay apparently it seems as if the majority says...

okay apparently it seems as if the majority says i shouldn't get an a4...hahaha i wonder why being that i am on the bmw forum...but is there any solid reason as to why not? i mean isn't reliability...
Forum: General E46 Forum 05-10-2005, 10:57 PM
Replies: 70
Views: 2,967
Posted By mamasaid325CI
thanks for your semi-concern...and no..i didn't...

thanks for your semi-concern...and no..i didn't KILL anybody...if anything, the party i hit had neck injuries, as with many rear-ended accidents...but you know what...maybe u shouldn't say anything...
Forum: General E46 Forum 05-10-2005, 09:18 PM
Replies: 70
Views: 2,967
Posted By mamasaid325CI
hahaha...yeah trust me..i would get the S4 if i...

hahaha...yeah trust me..i would get the S4 if i had the money...the whole point of me getting an 02 a4 is because i wanna save the money now after this accident..and i kinda have to cause my...
Forum: General E46 Forum 05-10-2005, 09:15 PM
Replies: 70
Views: 2,967
Posted By mamasaid325CI
YES...the accident was my fault...

YES...the accident was my fault unfortunately...during a normal ole routine commute home from work...well i'm not gonna be getting the new a4...i'm getting the 02...dunno if that's what you mean by...
Forum: General E46 Forum 05-10-2005, 08:58 PM
Replies: 70
Views: 2,967
Posted By mamasaid325CI
*PICS* of my totaled car :(

So, I finally took pictures of my totaled car today...it was definitely tough saying goodbye :cry: and i added a picture of my forearm where the airbag burned me just to gross you people out some...
Forum: General Off-Topic 05-02-2005, 10:13 AM
Replies: 76
Views: 1,388
Posted By mamasaid325CI
oh yeah about the gym...membership..wtf am i...

oh yeah about the gym...membership..wtf am i talking about?! i mean tuition...so it's included in that..so you're really paying for it anyway so might as well make use of it..
Forum: General Off-Topic 05-02-2005, 10:09 AM
Replies: 76
Views: 1,388
Posted By mamasaid325CI
well infill (or however the h*ll you spell it) is...

well infill (or however the h*ll you spell it) is the newest ones..built sometime 2 years ago or last year it opened for the first time i think...took over the segundo parking lots...yeah i hear...
Forum: General Off-Topic 04-30-2005, 10:08 PM
Replies: 76
Views: 1,388
Posted By mamasaid325CI
:woot: on getting into davis...i graduated there...

:woot: on getting into davis...i graduated there last year...if you're looking for a major with hella girls..try textiles and clothing..it's like ALL GIRLS :thumbup:

i assume you're under 21...
Forum: General E46 Forum 04-19-2005, 08:43 PM
Replies: 23
Views: 1,174
Posted By mamasaid325CI
hi guys...thanks for all your input... ...

hi guys...thanks for all your input...

thanks terpfanatic...mine is similar to yours...except a bit more extreme..but i suppose it's f*cked in all the same places...and then some..

but...
Forum: General E46 Forum 04-19-2005, 06:13 PM
Replies: 23
Views: 1,174
Posted By mamasaid325CI
well...aren't you the talented one then ...

well...aren't you the talented one then :thumbup:

okay...so basically i'm going 880S during traffic time about 5:30 last thursday...if u take that route everyday...then yes i'm probably the one...
Forum: General E46 Forum 04-19-2005, 03:21 PM
Replies: 23
Views: 1,174
Posted By mamasaid325CI
Okie dokie...so I don't have GAP insurance... ...

Okie dokie...so I don't have GAP insurance...

So basically now I'm thinking that I hope that my car isn't totalled....i guess? and according to my insurance company, they only label a car as...
Forum: General E46 Forum 04-19-2005, 12:02 PM
Replies: 23
Views: 1,174
Posted By mamasaid325CI
Yeah i'll try and post some pics of it soon..i'm...

Yeah i'll try and post some pics of it soon..i'm going to stop by the autobody shop and check out the damage again and speak with the insurance rep...basically if I don't have GAP insurance i'm...
Forum: General E46 Forum 04-18-2005, 11:23 PM
Replies: 23
Views: 1,174
Posted By mamasaid325CI
Waaaaahhh mourning for my baby :(

I NEED SOME ADVICE, PLEEEEEEEEEASE...

So, it's only been 3 1/2 months and I think that my baby is a goner As usual, it still feels pretty surreal (happened last Thursday and I've been literally...
Forum: General E46 Forum 02-07-2005, 10:22 PM
Replies: 40
Views: 2,261
Posted By mamasaid325CI
in that case, THANK GOD, my scale only says...

in that case, THANK GOD, my scale only says 295lbs! :woot: so, pm me a pic of you first and then i'll pm you a pic of me :thumbup:
Forum: General E46 Forum 02-07-2005, 09:44 PM
Replies: 40
Views: 2,261
Posted By mamasaid325CI
BRINGING MY THREAD BACK TO LIFE... ...

BRINGING MY THREAD BACK TO LIFE...



it's step :shhh: at first i was really sure i wanted step cause of traffic and all, but sometimes for a split second when i'm on the freeway...i'll be...
Forum: General E46 Forum 02-06-2005, 12:14 PM
Replies: 40
Views: 2,261
Posted By mamasaid325CI
Thanks RUSS! hopefully it works now...

Thanks RUSS! hopefully it works now...
Forum: General E46 Forum 02-06-2005, 01:13 AM
Replies: 40
Views: 2,261
Posted By mamasaid325CI
okay trying this one more time..if it still...

okay trying this one more time..if it still doesn't work...come back tomorrow..hahaha...damn geocities and their bandwidth...hopefully you guys can see them, because i can view them on my comp...so i...
Forum: General E46 Forum 02-05-2005, 09:16 PM
Replies: 40
Views: 2,261
Posted By mamasaid325CI
pics have disappeared?! i still see them on my...

pics have disappeared?! i still see them on my computer :hmm:



yeah i pretty much got all my options...it's fully loaded except nav...which is something i really need..so kinda bummed about...
Showing results 1 to 25 of 51


 

All times are GMT -5. The time now is 04:44 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
(c) 1999 - 2011 performanceIX Inc - privacy policy - terms of use