E46 BMW Social Directory E46 FAQ 3-Series Discussion Forums BMW Photo Gallery BMW 3-Series Technical Information E46 Fanatics - The Ultimate BMW Resource BMW Vendors General E46 Forum The Tire Rack's Tire Wheel Forum Forced Induction Forum The Off-Topic The E46 BMW Showroom For Sale, For Trade or Wanting to Buy

Welcome to the E46Fanatics forums. E46Fanatics is the premiere website for BMW 3 series owners around the world with interactive forums, a geographical enthusiast directory, photo galleries, and technical information for BMW enthusiasts.

You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   E46Fanatics > Search Forums

You searched for the keyword(s):
Your search results are listed below. If you did not find the answer you were looking for, please try searching again. Make sure that you are searching the entire site and not a specific forum. If you cannot find the answer to your question, create a new discussion topic in the appropriate BMW related or Off-Topic section.

Showing results 1 to 25 of 189
Search took 0.70 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: BiMrBoi33
Forum: The Showroom 02-21-2005, 02:55 PM
Replies: 18
Views: 1,067
Posted By BiMrBoi33
how much was ur V1?? :str8pimpi

how much was ur V1?? :str8pimpi
Forum: The Showroom 11-28-2004, 12:44 AM
Replies: 41
Views: 3,663
Posted By BiMrBoi33
Thumbs Up Hottest M3 Ever! Must See

my duty to bring the news to the community :thumbup:
Forum: General E46 Forum 10-22-2004, 01:19 AM
Replies: 19
Views: 1,116
Posted By BiMrBoi33
ill take it :idea:

ill take it :idea:
Forum: General E46 Forum 03-11-2004, 04:20 AM
Replies: 1
Views: 400
Posted By BiMrBoi33
Thumbs Up 04 330ci tachometer change

did BMW change the font of the numbers on the tachometer? i've noticed the numbers are kinda italicized instead of bolded font...

here is a pic of the old tachometer, can someone plz provide me...
Forum: General E46 Forum 06-26-2003, 01:13 AM
Replies: 15
Views: 942
Posted By BiMrBoi33
LOL i'm sure someone has that in this forum!!!...

LOL i'm sure someone has that in this forum!!! and the thread is in the gallery section, i tried to find it but i couldn't :-(. i remember that guy is from europe, and when he posted pix of his ride,...
Forum: General E46 Forum 06-23-2003, 10:29 PM
Replies: 60
Views: 3,246
Posted By BiMrBoi33
thx a lot for the replies guys, appreciated!

thx a lot for the replies guys, appreciated!
Forum: General E46 Forum 06-23-2003, 03:09 AM
Replies: 60
Views: 3,246
Posted By BiMrBoi33
thx for the replies yea, i agree with...

thx for the replies



yea, i agree with u very much, but it seems to me that i need more than $10k to reach the performance and the look from a 330Ci to M3... all the performance parts with a...
Forum: General E46 Forum 06-22-2003, 11:10 PM
Replies: 60
Views: 3,246
Posted By BiMrBoi33
Lightbulb wow 330Ci, M3, MSRPs comparison...

from the numbers of BMWUSA.com the MSRP of the 330ci and the M3 only differs about 10k, sounds like a sweet deal for the M3 isn't it? :D
Forum: General E46 Forum 06-22-2003, 12:20 AM
Replies: 8
Views: 722
Posted By BiMrBoi33
Unhappy 3-series production halted, must read.

http://www.germancarfans.com/news.cfm?NewsID=2030620.001&Page=1 :tsk:

BMW 3 Series Production Halted
Text courtesy BMW AG
06-20-2003, edited 06-20-2003
Due to strike of German Metal Union ...
Forum: The Showroom 03-31-2003, 11:04 PM
Replies: 112
Views: 3,432
Posted By BiMrBoi33
TITE HELLSPAWN THX A LOT!

TITE HELLSPAWN THX A LOT!
Forum: The Showroom 03-30-2003, 02:05 PM
Replies: 112
Views: 3,432
Posted By BiMrBoi33
HELL SPAWN!!!!! PLZ MAKE A SIG FOR ME!!!!! MY...

HELL SPAWN!!!!! PLZ MAKE A SIG FOR ME!!!!! MY PICS ARE THERE!!
Forum: The Showroom 03-30-2003, 01:28 AM
Replies: 112
Views: 3,432
Posted By BiMrBoi33
Talking MAKE ONE FOR ME PLZ

PLZ MAKE ONE FOR ME!
THX A LOT!!!!!

http://www.boomspeed.com/bimrboi33/33013.jpg http://www.boomspeed.com/bimrboi33/33014.jpg http://www.boomspeed.com/bimrboi33/33016.jpg...
Forum: General E46 Forum 03-14-2003, 11:07 PM
Replies: 3
Views: 456
Posted By BiMrBoi33
Thumbs Up BMW VS Porsche

My question is, BMW 330Ci and Porsche Boxster have almost the same HP and Torque, and BMW M3 and Porsche Carrera got almost the same HP and Torque too, So is there a match in comparison between those...
Forum: General E46 Forum 02-22-2003, 03:52 PM
Replies: 17
Views: 701
Posted By BiMrBoi33
nice, can't wait for pics =P

nice, can't wait for pics =P
Forum: General E46 Forum 02-20-2003, 09:58 PM
Replies: 117
Views: 4,857
Posted By BiMrBoi33
yea, and u can see that i'm not the one who...

yea, and u can see that i'm not the one who started to bash ppl
Forum: General E46 Forum 02-20-2003, 09:50 PM
Replies: 117
Views: 4,857
Posted By BiMrBoi33
haha suck my **** nigro guy, i don't give a fukk...

haha suck my **** nigro guy, i don't give a fukk about what ur relatives drive, and ok, i learned how to drive a stick when i was 15, and ur 14 o wow, what a liar, i mean what a cool guy, again suck...
Forum: General E46 Forum 02-20-2003, 08:10 PM
Replies: 117
Views: 4,857
Posted By BiMrBoi33
uhh.... i didn't lie about any part of my posts,...

uhh.... i didn't lie about any part of my posts, and i don't think "camry boy" was a non-bashing nickname, and now u talk about my age, when did u start driving? did u know how to drive a stick when...
Forum: General E46 Forum 02-20-2003, 07:35 PM
Replies: 117
Views: 4,857
Posted By BiMrBoi33
look at how old u r right now, prob like 20 to 30...

look at how old u r right now, prob like 20 to 30 something and got ur first bimmer and wouldn't take any negative comments about a 325, lame pos, i bet when u were at my age which is about 15 and...
Forum: General E46 Forum 02-20-2003, 07:24 PM
Replies: 117
Views: 4,857
Posted By BiMrBoi33
Thumbs down some fukers gotta calm down

ok, u call me a "camry boy" when i said that was my mom's car, i also drive my dad's X5 4.4 but since i don't drive it that often, i don't name it as my main car, and no, i'm not even 16, and u...
Forum: General E46 Forum 02-20-2003, 07:14 PM
Replies: 55
Views: 2,755
Posted By BiMrBoi33
wuts the price? is that stock?

wuts the price? is that stock?
Forum: General E46 Forum 02-20-2003, 07:01 PM
Replies: 39
Views: 1,721
Posted By BiMrBoi33
dang nice gift + nice wife, but do u know how the...

dang nice gift + nice wife, but do u know how the wheels look like tho?
Forum: General E46 Forum 02-20-2003, 12:53 AM
Replies: 30
Views: 1,311
Posted By BiMrBoi33
what is gruppe M? sorry

what is gruppe M? sorry
Forum: General E46 Forum 02-20-2003, 12:51 AM
Replies: 25
Views: 1,193
Posted By BiMrBoi33
and be aware of subaru's warranty and repair, the...

and be aware of subaru's warranty and repair, the car company ain't big.. prob hard to find the repair shops
Forum: General E46 Forum 02-20-2003, 12:47 AM
Replies: 117
Views: 4,857
Posted By BiMrBoi33
it's true that 325 is kinda weak.....

it's true that 325 is kinda weak.....
Forum: General E46 Forum 02-19-2003, 11:19 PM
Replies: 72
Views: 3,010
Posted By BiMrBoi33
o god..... selling a car when a tire got a nail...

o god..... selling a car when a tire got a nail stuck in it? wtf
if i had ur parents, i'll always run into nails and sell my camry, btw, if u r getting a honda, get accord 6spd cpe =)
Showing results 1 to 25 of 189


 

All times are GMT -5. The time now is 07:01 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
(c) 1999 - 2011 performanceIX Inc - privacy policy - terms of use