E46 BMW Social Directory E46 FAQ 3-Series Discussion Forums BMW Photo Gallery BMW 3-Series Technical Information E46 Fanatics - The Ultimate BMW Resource BMW Vendors General E46 Forum The Tire Rack's Tire Wheel Forum Forced Induction Forum The Off-Topic The E46 BMW Showroom For Sale, For Trade or Wanting to Buy

Welcome to the E46Fanatics forums. E46Fanatics is the premiere website for BMW 3 series owners around the world with interactive forums, a geographical enthusiast directory, photo galleries, and technical information for BMW enthusiasts.

You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   E46Fanatics > Search Forums

You searched for the keyword(s):
Your search results are listed below. If you did not find the answer you were looking for, please try searching again. Make sure that you are searching the entire site and not a specific forum. If you cannot find the answer to your question, create a new discussion topic in the appropriate BMW related or Off-Topic section.

Showing results 1 to 25 of 790
Search took 2.02 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: killswitch
Forum: The Showroom 09-11-2009, 06:48 PM
Replies: 39
Views: 2,069
Posted By killswitch
wow, beautiful. what rings are those? Are they...

wow, beautiful. what rings are those? Are they 6000K or 8? :drool: contrast looks amazing:str8pimpi
Forum: The Showroom 09-06-2009, 10:15 PM
Replies: 196
Views: 47,084
Posted By killswitch
:drool:

:drool:
Forum: The Showroom 11-20-2008, 04:30 PM
Replies: 73
Views: 5,215
Posted By killswitch
Last I saw it was on a German website somewhere,...

Last I saw it was on a German website somewhere, I dont remember where tho..
heres some more pics:...
Forum: The Showroom 11-20-2008, 04:21 PM
Replies: 73
Views: 5,215
Posted By killswitch
http://img505.imageshack.us/img505/9395/m5v1produc...

http://img505.imageshack.us/img505/9395/m5v1producttp5.jpg


:confused:
Forum: The Showroom 10-14-2008, 01:49 PM
Replies: 17
Views: 1,228
Posted By killswitch
I am starting to agree, I really want black...

I am starting to agree, I really want black wheels but its hard finding a nice looking 18" in black..


yea i feel ya, BMW hit the nail on the head with the e36 M body style :drool:


I want...
Forum: The Showroom 10-14-2008, 12:18 PM
Replies: 17
Views: 1,228
Posted By killswitch
how do you guys feel about the quad idea? :dunno:

how do you guys feel about the quad idea? :dunno:
Forum: The Showroom 10-14-2008, 12:16 PM
Replies: 17
Views: 1,228
Posted By killswitch
damn that nice looking, the contrast of silver on...

damn that nice looking, the contrast of silver on black looks amazing :drool:
what size tire u running?
car looks beautiful man, thanks for the pics :bow:
Forum: The Showroom 10-14-2008, 01:41 AM
Replies: 17
Views: 1,228
Posted By killswitch
thanks man! M3 front fosho, am I the...

thanks man!



M3 front fosho, am I the only one tho that likes stock front markers? lol
thanks for the compliments! :)
Forum: The Showroom 10-13-2008, 05:57 PM
Replies: 17
Views: 1,228
Posted By killswitch
yea.... i wish they were 18's i dono bout...

yea.... i wish they were 18's

i dono bout the CSL's... soo many people have em. I was also thinking about the V708's but they're also 19's lol

what do you think about the matte CSL's on a...
Forum: The Showroom 10-13-2008, 05:31 PM
Replies: 17
Views: 1,228
Posted By killswitch
**My E36**

Hey whatsup everyone, it’s been a little while…:cry:
Last April I decided against getting a Volvo AWD and went the complete opposite route and bought another bimmer. This being my second e36 it was...
Forum: The Showroom 10-13-2008, 03:16 PM
Replies: 40
Views: 2,363
Posted By killswitch
M3 mirrors and your DONE :drool: looks great,...

M3 mirrors and your DONE :drool:
looks great, love the color :)
Forum: The Showroom 09-24-2008, 10:00 PM
Replies: 38
Views: 2,879
Posted By killswitch
absolutly incredible car collection. :bow:

absolutly incredible car collection. :bow:
Forum: The Showroom 07-09-2008, 01:44 AM
Replies: 29
Views: 2,054
Posted By killswitch
sweet car! needs a drop tho :craig: ...

sweet car! needs a drop tho :craig:

http://img516.imageshack.us/img516/6871/modded5bcopylk5.jpg
Forum: The Showroom 06-15-2008, 09:41 PM
Replies: 378
Views: 230,767
Posted By killswitch
cant wait to see the video! :excited:

cant wait to see the video! :excited:
Forum: The Showroom 05-31-2008, 10:04 PM
Replies: 2,182
Views: 588,705
Posted By killswitch
definatly looks nice man, I personally prefer...

definatly looks nice man, I personally prefer amber on black cars tho :craig:
btw, what % is ur tint? 35% ? :thumbsup:
Forum: The Showroom 05-31-2008, 03:20 PM
Replies: 1,737
Views: 1,749,092
Posted By killswitch
eh, kinda.... :hmm:

eh, kinda.... :hmm:
Forum: The Showroom 05-29-2008, 01:26 PM
Replies: 1,737
Views: 1,749,092
Posted By killswitch
noice, this should be fun to watch.. :thumbsup:

noice, this should be fun to watch.. :thumbsup:
Forum: The Showroom 05-25-2008, 09:56 PM
Replies: 2,182
Views: 588,705
Posted By killswitch
when I looked up "PERFECTION" this is what I got...

when I looked up "PERFECTION" this is what I got :drool::drool::drool::drool:
Forum: The Showroom 05-25-2008, 08:52 PM
Replies: 20
Views: 908
Posted By killswitch
M3 sides, M3 quad exhaust/rear bumper, CSl trunk,...

M3 sides, M3 quad exhaust/rear bumper, CSl trunk, black roof... besides those its lookin cleeen man :thumbsup:
Forum: The Showroom 05-25-2008, 08:44 PM
Replies: 82
Views: 4,437
Posted By killswitch
oh good gawd that car is teh sex :drool:

oh good gawd that car is teh sex :drool:
Forum: The Showroom 01-23-2008, 12:47 AM
Replies: 19
Views: 1,355
Posted By killswitch
trying to teach myself to be more financially...

trying to teach myself to be more financially responsible, looking into invest some money..still only a college kid, i have my entire life ahead of me for more cool cars. :)


yea me too :(

...
Forum: The Showroom 01-22-2008, 06:46 PM
Replies: 19
Views: 1,355
Posted By killswitch
hellz to the no! :hi:

hellz to the no! :hi:
Forum: The Showroom 01-22-2008, 06:45 PM
Replies: 19
Views: 1,355
Posted By killswitch
i did but prefer the OEM amber look. i dunno,...

i did but prefer the OEM amber look. i dunno, either or.

http://img525.imageshack.us/img525/3935/img0573craigs3ke7.jpg

http://img525.imageshack.us/img525/3723/img0579craigs3kf5.jpg



prob...
Forum: The Showroom 01-22-2008, 06:16 PM
Replies: 19
Views: 1,355
Posted By killswitch
**Some Pics Before I Say Goodbye**--killswitch

Sad to say goodbye to my e46, time to downsize to an AWD car for the snow. I have owned BMW's in the past, but can honestly say this was the most fun. 4drs rock.
I really love what BMW did from the...
Forum: Suspension and Braking 01-21-2008, 02:54 PM
Replies: 5
Views: 561
Posted By killswitch
sold. thanks.

sold. thanks.
Showing results 1 to 25 of 790


 

All times are GMT -5. The time now is 04:08 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
(c) 1999 - 2011 performanceIX Inc - privacy policy - terms of use