View Single Post
Old 09-03-2012, 08:22 PM   #134
.OMG A M3.
Registered User
 
Join Date: Oct 2008
Location: New York
Posts: 551
My Ride: 01 BMW X5 4.4I Sport
Quote:
Originally Posted by So Lowww View Post
Get back in an M!!!! I dislike Audi's haha.



So I started to clean up the wheels and throw a fresh coat of polish on em.
Doing one wheel a day so I don't punch myself.

Some supplies



Wataaaaaa



Ooooooo so shinyyyyy



Trying to clean around the bolts is the biggest ****ing pain in the ass. I don't wanna take them apart cause I'm doing that after H2O when I get wider lips.

Going to clean all the sealer off and reseal them cleanly lol.
Once I'm done them all I'll probably go back and hit them all with another coat.

H20i yeah boyyyy. I'm trying to be apart of the e46 m3 family also. Looking around hopefully I find something before h20i
__________________
15
.OMG A M3. is offline   Reply With Quote